Wij maken crossmediale communicatie zichtbaar

Crossmediale communicatie maakt verbinding!

Een sterke organisatie weet waarom ze bestaat, wat haar doelstelling is en welke meerwaarde ze levert. Maar weet je niet op welke manier je dit het beste kan overbrengen aan de doelgroep? Of gebruik je nu maar één of twee kanalen? Spannender wordt het wanneer er meerdere platformen ingezet worden, die samen een blijvende indruk achterlaten. De interactie tussen de verschillende kanalen tilt de gehele beleving naar een hoger niveau.
Wij ontwikkelen samen met u het verhaal van de organisatie dat als basis dient voor alle marketing- en communicatiemiddelen. Door te werken met de kracht van een zorgvuldig ontwikkelt concept worden mens en merk zichtbaar!

Wat is crossmediale communicatie?

Bij crossmediale communicatie gaat het om de wisselwerking tussen de verschillende kanalen. De boodschappen die worden gegeven via de verschillende kanalen zijn zo op elkaar afgestemd dat ze elkaar versterken. Dit is dus anders dan bij een multimediale aanpak, waarbij verschillende kanalen naast elkaar gebruikt worden. Bij crossmediale communicatie draait alles om synergie. Zowel online, als offline, als live-communicatie. Crossmediale communicatie is de beste manier om de doelgroep te bereiken en ze te raken!

Het resultaat: een evenwichtige contentkalender

Samen met Eventvisie wordt gewerkt aan het formuleren van een krachtig basisverhaal dat als uitgangspunt dient voor het vertellen, laten zien en handelen van uw organisatie. Door alle facetten van het zakendoen te versterken vanuit het basisverhaal wordt jouw organisatie niet alleen beter zichtbaar, maar kun jij je ook beter onderscheiden en krachtiger presenteren. Met deze 360-graden-aanpak van Eventvisie worden alle aspecten van interne en externe communicatie tegen het licht gehouden.
Het resultaat van deze aanpak is een evenwichtige contentkalender op maat voor jou waarin zowel online-, als offline- als de live-communicatie is opgenomen.

Neem nu contact met ons op voor meer informatie over crossmediale communicatie.